marți, 31 octombrie 2017

3 poze, 2 vorbe - Octombrie 2017

Ciuperca frumoasă
Ciupercă frumoasă. Nu m-aș risca să-mi dau cu părerea ce e. Am făcut o singură poză, mai mult pentru felul în care cădea lumina, decât pentru o viitoare identificare... Acasă, după ce am căutat puțin prin diverse cotloane ale internetului, m-am ales cu rezultate contradictorii. Deci deocamdată rămâne doar o ciupercă frumoasă. Dacă cineva are vreo părere, aș fi bucuros să o aflu...

macrolepiota procera
Am mai dat de un pâlc de parasoale, dar de data asta le-am lăsat în pace. N-am mai simțit nici un fel de chemare să le pregătesc în vreun fel.

Fotoliu directorial
Se caută director de pajiște. Experiența consolidată în domeniile: stat în ploaie, privit în gol, umblat cu paiu-n gură - constituie avantaj. Se asigură climat de lucru sănătos. Cererile se completează și se depun în gând. Nu mă contactați, vă contactez eu.



Haideţi  pe afară și aveți grijă de voi!

2 comentarii:

  1. Ma ofer benevol! Sunt pensionar si asa nu am ce face! Brav0 Misule, iar ei gasit un obiect de comentat! Parazoalele arata bine , primele cam...dubioase! De privit merg, de ...mancat ...m-as abtine!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata esti angajat! M-am abtinut si eu la prima ciuperca. Am primit pe facebook o sugestie despre ce ar putea fi...

      Ștergere