miercuri, 30 august 2017

3 poze, 2 vorbe - August 2017

badger
Nu-i poza cea mai reușită din cele cu bursucul, dar e poza în care am reușit să mă apropii cel mai mult de el... Nu-i chiar așa aproape cum pare, aveam totuși un obiectiv de 500mm. Povestea aici. De altfel, nici nu-i o idee prea bună să pui un bursuc într-o situație în care să se simtă încolțit...
La umbra unui buștean putred am dat de ciupercile astea, n-am știut atunci ce sunt și nici acum nu știu, chiar dacă am lins toate cărțile despre ciuperci care le am pe acasă. Dacă are cineva vreo părere, nu vă sfiiți să comentați.
sooty copper
E final de august, nu mai e mult din vara asta, așa că bucurați-vă de fluturi cât mai sunt. Pe ăsta îl văd prima dată. E un pic mai mititel, dar ce-i lipsește în dimensiuni, compensează prin culori. După ce am răsfoit un pic aș zice că-i lycaena tityrus.


Haideţi pe afară şi aveţi grijă de voi! 

3 comentarii:

  1. Daca te uiti si te concentrezi la fotografia cu fluturele vei constata ca acesta misca din aripi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu-mi iese... Modelul de pe aripi e destul de derutant, poate la altii merge.

      Ștergere
  2. hmm, care fluture, Marius Colac ?! ca eu nu-l mai vad... cred ca la cat te-ai uitat tu, si-a luat zborul deja :)

    RăspundețiȘtergere